שירות לקוחות
- צור קשר בטלפון 03-7770888
- צור קשר באימייל
משלוחים
1. מהם זמני האספקה שלכם?
לאור המצב הבטחוני והוראות פיקוד העורף לא יתבצעו בשלב זה משלוחים ליישובי העוטף בדרום ובצפון. מצפון ליבנה - זמן ההפצה יעמוד על 5 ימי עסקים. מדרום ליבנה וירושלים - זמן ההפצה יעמוד על 7 ימי עסקים. זמני האספקה עלולים להשתנות בהתאם לארועים.חברת שילוח עלות משלוח
להזמנות עד 249 ₪עלות משלוח
להזמנות מ-249 ₪
ומעלהזמן אספקה שיטת משלוח חברת שליחויות 25 ₪ חינם 5-7 ימי עסקים* שליח עד הבית חברת שליחויות 30 ₪ 30 ₪ עד יום עסקים 1** משלוח מהיום למחר נקודת איסוף חינם חינם עד יום עסקים 4*** משלוח לנקודות איסוף
* למעט יישובים מרוחקים - עד 7 ימי עסקים. לרשימת היישובים המרוחקים לחץ כאן.
ספירת ימי העסקים תחל מיום העסקים הבא. יום עסקים מסתיים בשעה 18:00, ללא סופי שבוע, ערבי חג וחג.
ייתכנו שינויים בזמני האספקה בתקופות עמוסות וחריגות. זמני האספקה יפורסמו באתר.
אספקת מוצרים באמצעות שליח עד הבית הינה בתחומי ישראל בלבד וכפופה לנגישות סבירה (תשתיות, הגבלות ביטחוניות וכיוצ"ב). במקרים מסוימים, עפ"י שיקול דעתנו, המוצרים יועמדו לרשות הלקוח לאיסוף במקום סמוך ומקובל, אשר יתואם מראש.
** הזמנות שייכנסו עד 11:00 בבוקר יוספקו ביום העסקים הנוכחי, והזמנות שייכנסו אחרי השעה 11:00 יסופקו ביום העסקים הבא
לערים באיזור המכז בלבד. לרשימת הערים לחץ כאן.
*** למעט יישובים מרוחקים - עד 7 ימי עסקים. לרשימת היישובים המרוחקים לחץ כאן.2. האם ניתן לשנות את שיטת המשלוח לאחר סיום ההזמנה?
במידה ואתם רוצים לשנות את שיטת המשלוח, יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו תוך שעה מרגע סיום ההזמנה ובשעות הפעילות בלבד. שרות הלקוחות שלנו זמין בימים א'-ה', בשעות: 8:00-17:00 , בטלפון: 03-7770888 / 5897* או ב- WhatsApp: 050-888-2383.
לא יהיה ניתן לשנות את שיטת המשלוח להזמנה שבוצעה מעבר לשעות פעילות המוקד.הזמנות
היכן נמצאת ההזמנה שלי?
ניתן להיכנס לסטטוס ההזמנה ולהיסטוריה שלך ע"י כניסה וצפייה בחשבון המלא שלך. כמו כן, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של קליניק אונליין בטלפון או בהודעת WhatsApp במס' 03-7770888 או לשלוח לנו אימייל לכתובת cliniqueonline@il.estee.com
טיפול בהזמנה
רוב ההזמנות מטופלות תוך 3 ימי עסקים (זמן הטיפול בהזמנה אינו כולל את ימי סוף השבוע). הזמנות שבוצעו בימים שישי ושבת יטופלו ביום ראשון העוקב. הזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים בלבד (ראשון עד חמישי, לא כולל חגי ישראל). כרגע איננו יכולים לקבל הזמנות עם כתובת חיוב או משלוח מחוץ לישראל. כל הרכישות כפופות לאישור חברת כרטיסי האשראי לפני טיפולן. רק רכישות מאושרות יטופלו ויישלחו.שאלות בנוגע להזמנה
בדקו את סטטוס ההזמנות האחרונות ביותר שלכם ע"י ביקור בעמוד החשבון שלי. זוהי הדרך הקלה והמהירה ביותר לקבל את המידע העדכני ביותר על הזמנות האונליין של קליניק.
עם לחיצה על כפתור החשבון שלי תידרשו להיכנס עם כתובת הדוא"ל והסיסמא שלכם. עמוד סיכום ההזמנה יספק לכם מידע מפורט על ההזמנות הנוכחיות והקודמות שלכם. לאחר שהזמנתכם תישלח, מספר ההזמנה, אם קיים, יוצג.
שירות לקוחות
יש לכם שאלה בנוגע להזמנה שלכם? נציגינו זמינים עבורכם בימים ראשון-חמישי, בין השעות 9:00-17:00. שלחו לנו הודעת WhatsApp או התקשרו למס' הטלפון 03-7770888 או במייל לכתובת cliniqueonline@il.estee.com
ביטולי הזמנות
בכדי לבטל עסקה שכבר בוצעה באתר, יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו בבקשת ביטול.
לטובת טיפול מהיר, אנא צרפו מספר הזמנה בעת הפניה.
אם הבקשה מתבצעת עד 24 שעות מביצוע ההזמנה, אנו נעצור אותה עוד לפני שתגיע לחברת המשלוחים ואתם תוכלו לראות את הזיכוי תוך 14 ימי עסקים (ישלח אליכם מייל אישור).
אם הבקשה מתבצעת לאחר 24 שעות מביצוע ההזמנה, סביר להניח שהיא כבר עברה לחברת המשלוחים. אנו נעשה את מירב המאמצים לעצור אותה לפני שתגיע אליכם. אולם, אם בכל זאת תגיע אליכם, יש לסרב לקבלה ולהסביר לשליח שביקשתם לבטל אותה. החבילה תחזור אלינו ושירות הלקוחות ידאג לזכות אתכם עד 14 ימי עסקים (יישלח אליכם מייל לאישור).
החזרות והחלפות
איך מבטלים עסקה שבוצעה באתר האונליין?
בכדי לבטל עסקה שבוצעה באתר, יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו בבקשת ביטול (בימים א'-ה', בין השעות 8:00-17:00.) .
לטובת טיפול מהיר, יש לצרף מספר הזמנה בעת הפניה
אם הבקשה מתבצעת עד שעה מביצוע ההזמנה ומקבלת אישור מנציג שירות הלקוחות, המשך הטיפול בה ייעצר מיידית. במידה והתשלום בוצע בכרטיס אשראי, ייתכן ותראו תפיסת מסגרת שתשתחרר תוך שלושה ימים. במידה והתשלום בוצע ב- PayPal הזיכוי יתבצע תוך 14 ימי עסקים.
אם הבקשה מתבצעת לאחר יותר משעה מביצוע ההזמנה ו/או אחרי שעות הפעילות במוקד ו/או שנציג שירות הלקוחות טרם אישר את הבקשה, אנו נעשה את מירב המאמצים לעצור את המשלוח לפני שיגיע אליכם. אולם, אם בכל זאת יגיע אליכם, יש לסרב לקבלו ולומר לשליח שביקשתם לבטל. החבילה תחזור אלינו ושירות הלקוחות יזכו אתכם עד 14 ימי עסקים. מייל אישור יישלח למייל שהוזן במעמד ההזמנה.
*החברה לא תזכה בדמי משלוח במידה והבקשה נעשתה לאחר שעה מביצוע ההזמנה.זמני שליחויות במהלך חודש נובמבר
במהלך חודש נובמבר יתקיימו אירועי קניות שנתיים ביניהם Shopping IL, Black Friday, יום הרווקים הסיני ו-Cyber Monday. בהתאם לכך צפויים עיכובים בזמני האספקה עקב עומסי עבודה חריגים. על כן, במהלך חודש נובמבר צפי זמן המשלוח יהיה עד 5 ימי עסקים, ו-7 ימי עסקים ליישובים מרוחקים.
ייתכנו שינויים נוספים בזמני האספקה בשל עומסים חריגים. זמני האספקה החדשים יפורסמו באתר.
בנוסף, הארכנו את שעות מוקד שירות הלקוחות שלנו בתקופה זו. המוקד יהיה זמין לכל שאלה בימים א'-ה' , בין השעות 8:00-17:00 . בטלפון 03-7770888 או ב- WhatsApp: 050-888-2383איך מחזירים או מחליפים הזמנה או חלק ממנה, כשרוכשים באתר האונליין?
אם אתם מעוניינים להחליף/להחזיר את ההזמנה כולה או חלק ממנה, תוכלו לעשות זאת בקלות וללא עלות תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת החבילה באמצעות אחת מהאופציות הבאות ובכפוף לתנאי החברה:
- 1. החלפה/החזרה באחת מחנויות המותג
- 2. החלפה/החזרה באמצעות סניף הדואר
- 3. החזרה באמצעות שליח עד הבית
מידע חשוב בנוגע להחזרות:
- יש לוודא כי הפריט המוחזר סגור הרמטית, הוא נמצא באריזתו המקורית ולא נעשה בו כל שימוש. פתיחה ראשונית של המוצר או הקופסה, נגיעה של האצבע במוצר או מריחה של המוצר על גב כף היד נחשבת כשימוש. תנאים אלו תקפים לכל אחת מאופציות ההחזרה/החלפה של החברה.
- במידה וקיבלתם עם הזמנתכם הטבה (דוגמית/ מוצר נוסף בגודל מלא/מוצר בגודל מיוחד/תיק מוצרים) ובחרתם להחזיר את מלוא ההזמנה – יש להחזיר את כל ההטבות יחד עם המוצרים על מנת לקבל החזר כספי מלא. החזרה שתתקבל ללא ההטבות, תזוכה בניכוי 20% משווי ההזמנה.
- סט נספר כפריט אחד.
- לא ניתן להחליף/להחזיר פריט מסוים מתוך מארז או סט.
- לא ניתן להחליף/ מתנת רכישה (תיק מוצרים, דוגמית, מוצר בגודל מלא, מוצר בגודל מיוחד).
החלפה/החזרה באמצעות אחת מחנויות המותג:
גשו לאחת מחנויות המותג בארץ עם המוצר שאותו תרצו להחליף ועם תעודת המשלוח או החשבונית. כנגד החזרת המוצר תוכלו לקבל מוצר חלופי או זיכוי כספי או החזר כספי.- החזר כספי יינתן באחת מחנויות המותג בארץ ובכפוף לתנאי ההחזרה של החברה (ראו פסקה מעלה).
- זיכוי כספי יינתן רק בהחזרה לאחת מחנויות המותג בארץ, בכפוף לתנאי ההחזרה של החברה (ראו פסקה מעלה) והוא תקף לשימוש בחנויות המותג בלבד.
- במידה והמוצר נרכש באתר האונליין הרשמי של המותג ושולם באמצעות PayPal, ניתן להחזיר את המוצר בכפוף לתנאי ההחזרה של החברה(ראו פסקה מעלה) באחת מחנויות הרשת על ידי השארת המוצר ותעודת המשלוח המקורית בחנות, הזיכוי יתבצע לחשבון ה- PayPal תוך 14 ימי עסקים מיום מסירת המוצרים בחנות המותג.
לרשימת חנויות המתוג לחץ כאן.החלפה/החזרה באמצעות סניף הדואר:
- 1. סמנו X בשורה של הפריט אותו תרצו להחזיר בתעודת המשלוח שקיבלתם יחד עם החבילה.
- 2. ארזו את המוצרים בקופסת האונליין המקורית שאיתה קיבלתם את ההזמנה. צרפו את תעודת המשלוח שמילאתם, עטפו את האריזה בתוך השקית המאובטחת ואטמו אותה באמצעות הסגירה החוזרת בתחתית השקית (אין צורך לרשום כלום על גבי השקית).
- 3. מסרו את ההחזרה לסניף הדואר הקרוב לביתכם ע"י מדבקת הגוביינא שעל גבי השקית המאובטחת שלנו. אין צורך בתשלום נוסף! (אנו ממליצים לקחת מספק מעקב).
- 4. משלוח באמצעות דואר ישראל יכול להימשך עד 14 ימי עסקים. ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בקרה, אנחנו נשלח מייל אל כתובת המייל שהוזנה במעמד ההזמנה על זיכוי אמצעי התשלום שלכם או המשך טיפול להחלפת גוון.
- החלפה או החזרה תתאפשר תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת החבילה.
- במידה ואין ברשותכם את האריזה והשקית המקורית, ניתן לארוז בכל אריזה אחרת בתנאי שתהיה אטומה וקשיחה כך שתשמור על שלמות המוצרים ושלא יאבדו.
הורידו את מדבקת הגוביינא כאן ,הדפיסו והדביקו על גבי החבילה ומסרו אותה בסניף הדואר. (ניתן גם לרשום עצמאית את הפרטים הרלוונטיים: אלקליל -החזרות | ת.ד 439 | תל אביב 6158001) - לא יוחזרו עלויות עבור משלוח שלא בוצע באמצעות מדבקת הגוביינא של החברה.
מי זכאי לשירות של החזרה באמצעות שליח?
השירות זמין להזמנה בשווי מעל 299 ₪ שבוצעה באתר האינטרנט הרשמי של המותג בלבד.
ניתן להשתמש בשירות זה פעם אחת לאותה הזמנה. במידה ותרצו להחזיר מוצרים נוספים מאותה הזמנה שלא החזרתם בשירות עם שליח ניתן לעשות זאת בחינם באחת מחנויות המותג בארץ או דרך דואר ישראל.- ניתן להזמין את השירות עד 14 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה.
איך מחזירים את כל ההזמנה או חלק ממנה?
- 1. הזינו את הפרטים האישיים שלכם ואת הכתובת אליה תרצו לקבל את השירות.
- 2. הזינו את מספר ההזמנה ואת כמות הפריטים המוחזרים.
- 3. צלמו והעלו את הפריטים המוחזרים.
- 4. שלחו אלינו את הבקשה באתר
- 5. סמנו על גבי תעודת המשלוח שקיבלתם עם ההזמנה את הפריטים שאותם תרצו להחזיר, וצרפו את התעודה לחבילה.
- 6. ארזו את המוצרים באריזת האונליין המקורית שאיתה קיבלתם את ההזמנה. עטפו את האריזה בתוך השקית המאובטחת ואטמו אותה באמצעות הסגירה החוזרת בתחתית השקית (אין צורך לרשום כלום על גבי השקית).
- 7. שליח/נציג מחברת המשלוחים ייצור אתכם קשר תוך שלושה ימי עסקים מיום הבקשה לאיסוף החבילה (ייתכנו שינויים בזמני יצירת הקשר ובזמני האיסוף בתקופות עמוסות).
- במידה ואין ברשותכם את האריזה והשקית המקורית, ניתן לארוז בכל אריזה אחרת בתנאי שתהיה אטומה וקשיחה כך שתשמור על שלמות המוצרים ושלא יאבדו.
- ניתן להזמין את השירות תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה.
- סט נספר כפריט אחד.
- לא ניתן להחליף/להחזיר פריט מסוים מתוך סט.
האם שירות ההחזרה האמצעות שליח כרוך בתשלום?
השירות אינו בתשלום. אך הוא זמין להזמנה בשווי מעל 299 ₪ שבוצעה באתר האינטרנט הרשמי של המותג בלבד.
כרגע לא ניתן לקבל את השירות בתשלום נפרד.
במידה ובכל זאת תרצו להחזיר/להחליף הזמנה או חלק ממנה ששוויה נמוך מ 299 ₪ ניתן לעשות זאת בחינם באחת מחנויות המותג בארץ או דרך דואר ישראל.האם ניתן לבצע שינוי לאחר ששלחתי את בקשת ההחזרה?
בוודאי. במידה ותרצו לשנות את כמות או סוג הפריטים המוחזרים לאחר שנשלחה הבקשה באתר הייעודי לכך, אין צורך לעדכן אותנו או לבצע שינויים נוספים באתר, אלא פשוט לצרף או להסיר את הפריטים מהחבילה ולעדכן את פרטי ההחזרה בתעודת המשלוח שקיבלתם עם ההזמנה.
בכל מקרה, אנחנו מבצעים את הזיכוי על המוצרים המוחזרים בלבד.מידע חשוב בנוגע להחזרות
- יש לוודא כי הפריט סגור הרמטית, הוא נמצא באריזתו המקורית ולא נעשה בו כל שימוש. פתיחה ראשונית של המוצר או הקופסה, נגיעה של האצבע במוצר או מריחה של המוצר על גב כף היד נחשבת כשימוש. תנאים אלו תקפים לכל אחת מאופציות ההחזרה/החלפה הרשומות מעלה.
- במידה ווקיבלתם עם הזמנתכם הטבה (למשל דוגמית/ מוצר נוסף בגודל מלא/מוצר בגודל מיוחד/תיק מוצרים) ובחרתם להחזיר את מלוא ההזמנה – יש להחזיר את ההטבה יחד עם המוצרים על מנת לקבל החזר כספי מלא. החזרה שתתקבל ללא ההטבה, תזוכה בניכוי 20% משווי ההזמנה.
- סט נספר כפריט אחד.
- לא ניתן להחליף/להחזיר פריט מסוים מתוך מארז או סט.
- לא ניתן להחליף/ להחזיר מתנת רכישה (תיק מוצרים, דוגמית, מוצר בגודל מלא, מוצר בגודל מיוחד) .
קניות אונליין
כיצד לרכוש אונליין
ברוכים הבאים לקליניק אונליין. קנייה קלה, נוחה ובטוחה. עליכם רק לבחור את המוצר שאתם רוצים לרכוש ולעקוב אחר ההוראות מטה:
שלב ראשון:
סמנו עם העכבר את תמונת המוצר ולחצו על כפתור הרכישה המהירה. בחרו את הגוון, הגודל או הצורה המבוקשים כרלוונטיים ואז לחצו על "הוספה לסל הקניות".
למידע נוסף על מוצרים, סרטוני וידאו וקישורים, לחצו על שם המוצר או צפו בקישור לפרטים. מתוך דף פרטי המוצר בחרו "הוספה לסל הקניות" כדי להוסיף את המוצר לעגלת הקניות שלכם.
שלב שני:
כאשר השלמתם את הקניות, לחצו על אייקון סל הקניות המופיע בכל עמוד או לחצו על כפתור היציאה שיוצג בכל פעם שיתווסף פריט לעגלת הקניות שלכם, יחד עם הפירוט לגבי אותו פריט.
עקבו אחר ההוראות המופיעות על גבי המסך כדי להתקדם בתהליך השלמת הרכישה. אנא שימו לב שניתן לשנות את תכולתו של סל הקניות כולל הכמות (עד לארבע יחידות [4] מכל פריט יחיד) במהלך תהליך השלמת הקנייה טרם לחיצה על כפתור השליחה.
למידע נוסף על מדיניות הרכישה המקסימלית שלנו לחצו כאן
שלב שלישי:
לאחר שההזמנה נשלחה, יוצג דף "תודה" המאשר שהזמנתכם התקבלה. בנוסף, דוא"ל
המאשר את קבלת ההזמנה יישלח זמן קצר לאחר שליחת ההזמנה.
במידה ויש לכם שאלות או חששות כאשר אתם מבצעים הזמנה או אם אתם מבקשים לברר פרטים בנוגע להזמנה שבוצעה, אנא התקשרו או שלחו הודעת WhatsApp לשירות לקוחות אונליין של קליניק בטלפון 03-7770888 או דרך צור קשר. לקבלת שירות מהיר, הכינו מראש את מספר ההזמנה שלכם.
לצפייה בסל הקניות
לחצו על אייקון סל הקניות כדי להציג את סל הקניות שלכם עם רשימת הפריטים שנבחרה
לרכישה, הכמויות הנבחרות עבור כל פריט וסך כל עלות הרכישה. ניתן להסיר פריטים או
לשנות את הכמויות שהוזמנו באזור זה.
ביטול פריטים מסל הקניות שלך
אם ברצונכם לבטל פריט בסל הקניות שלכם, עליכם רק להיכנס אל "צפייה בסל הקניות" ולבחור בקישור "הסרה" שמתחת לשם המוצר. הפריט יוסר מסל הקניות שלכם.
בחירת הגדרות צבע אופטימליות
כדאי לצפות באתר עם אינטרנט אקספלורר 6 וגרסאות עדכניות יותר,
Firefox 2.0 וגרסאות עדכניות יותר ועם רזולוציית מסך מינימלית של 1024X768.
אנא שימו לב שמסכים מציגים צבעים באופן שונה בהתאם להגדרות שלהם.
ניתן לשלוח לנו דוא"ל עם שאלות בנוגע לצבעים ספציפיים, אנו נשמח לספק לכם כל תיאור נוסף שקיים.קנייה בטוחה
בקליניק אונליין, אנו מבינים עד כמה חשוב לכם הביטחון. כאשר אתם מבצעים הזמנה
בקליניק ישראל, אנו מקודדים את המידע שלכם בטכנולוגיית הצפנה (SSL). זוהי הטכניקה
המתקדמת ביותר לבטיחות צרכנים אונליין כיום. אתם יכולים להיות בטוחים כי הזמנתכם
תתבצע באופן בטוח.כדי שההצפנה תתבצע, לדפדפן שלכם חייב להיות פרוטוקול SSL. הדפדפנים שיש להם תוכנה זו הם:
Internet Explorer 6.0 ומעלה
Mozilla Firefox 2.0.4 ומעלה
Safari 2.0.4 ומעלהזמינות הפריטים
פריטים שאינם קיימים במלאי באופן זמני
במידה ופריט שנבחר אינו נמצא במלאי באופן זמני בעת ביצוע הזמנתכם, תקבלו על כך
הודעה בדוא"ל ותעודכנו לגבי צפי הגעה של הפריט למלאי. לא יתבצע חיוב עבור פריט עד
שיישלח. אם בשל סיבה כלשהי אתם מעוניינים לבטל פריט טרם שליחתו, אנא צרו עמנו
קשר בטלפון 03-7770888 ונשמח לסייע לכם.פריטים במכירה מוקדמת
פריטים במכירה מוקדמת הם פריטים שאינם נמצאים עדיין במלאי אך זמינים למכירה מוקדמת באתר שלנו. פריטים במכירה מוקדמת נשלחים ברגע שהם זמינים. נודיע לכם על הסטטוס של פריט ההזמנה המוקדמת שלכם על ידי עדכון בדוא"ל. לא תחוייבו עבור פריט טרם שליחתו.
אנא שימו לב: תאריך המסירה של ההזמנה שלכם תלוי בשיטת המשלוח שבחרתם.קודים של מבצעים/הצעות מיוחדות
על מנת לממש קוד קופון עבור הצעות מיוחדות עליכם להקליד את קוד הקופון בתיבת
הטקסט המסומנת "קוד קופון" בעמוד החיוב במהלך תהליך השלמת הקנייה. כאשר קוד
הקופון מתקבל, הוא יוצג בעמוד "צפייה בהזמנה".שימו לב: הקודים להצעות המיוחדות רגישים להבדלים בין אותיות גדולות לקטנות ועליהם
להיות מוקלדים בדיוק כפי שהם מופיעים. יש להשתמש רק בקוד קופון אחד עבור כל הזמנת אונליין.אריזת מתנה
הזמנות מתנה תמיד מקבלות טיפול מיוחד בקליניק אונליין. אנו נשמח לארוז את החבילה
שלך באריזת מתנה יפהפיה ולצרף כרטיס עם ברכה אישית.אם תרצו לארוז את ההזמנה שלכם מקליניק אונליין כמתנה, סמנו את האופציה "אריזת מתנה"
תוך השלמת תהליך הקנייה.
אם תרצו לכלול ברכה אישית, אנא הכניסו אותה בתיבת הטקסט המצורפת.שאלות נפוצות