שאלות נפוצות
הטבת ההצטרפות מעניקה 10% הנחה על מגוון מוצרים באתר.
ללא כפל מבצעים, לא כולל קליניק מיניס וביוטי אאוטלט.
ההטבה אישית וחד פעמית, ניתנת למימוש ע"י קוד קופון הנשלח במייל לאחר ההרשמה.
להרשמה לחצי כאן
ללא כפל מבצעים, לא כולל קליניק מיניס וביוטי אאוטלט.
ההטבה אישית וחד פעמית, ניתנת למימוש ע"י קוד קופון הנשלח במייל לאחר ההרשמה.
להרשמה לחצי כאן
הטבת יום ההולדת מעניקה 10% הנחה על מגוון מוצרים באתר.
ללא כפל מבצעים, לא כולל קליניק מיניס וביוטי אאוטלט.
ההטבה אישית וחד פעמית, ניתנת למימוש במהלך חודש יום ההולדת בלבד ע"י קוד קופון הנשלח במייל, ללקוחה רשומה אשר הזינה תאריך יום הולדת בפרופיל האישי.
כבר רשומה? למילוי תאריך יום ההולדת
עוד לא נרשמת? להרשמה לחצי כאן
ללא כפל מבצעים, לא כולל קליניק מיניס וביוטי אאוטלט.
ההטבה אישית וחד פעמית, ניתנת למימוש במהלך חודש יום ההולדת בלבד ע"י קוד קופון הנשלח במייל, ללקוחה רשומה אשר הזינה תאריך יום הולדת בפרופיל האישי.
כבר רשומה? למילוי תאריך יום ההולדת
עוד לא נרשמת? להרשמה לחצי כאן
על מנת לממש קוד קופון עבור הצעות מיוחדות עליכם להקליד את קוד הקופון בתיבת הטקסט המסומנת "קוד קופון" בעמוד החיוב במהלך תהליך השלמת הקנייה. כאשר קוד
הקופון מתקבל, הוא יוצג בעמוד "צפייה בהזמנה".
שימו לב: הקודים להצעות המיוחדות רגישים להבדלים בין אותיות גדולות לקטנות ועליהם להיות מוקלדים בדיוק כפי שהם מופיעים. יש להשתמש רק בקוד קופון אחד עבור כל הזמנת אונליין. יש לעקוב אחר ההחרגות ותנאי הקופון.
שימו לב: הקודים להצעות המיוחדות רגישים להבדלים בין אותיות גדולות לקטנות ועליהם להיות מוקלדים בדיוק כפי שהם מופיעים. יש להשתמש רק בקוד קופון אחד עבור כל הזמנת אונליין. יש לעקוב אחר ההחרגות ותנאי הקופון.
לכל המבצעים שלנו יש תנאים והגבלות. אנו ממליצים לקרוא בקפידה את מהות המבצע וההחרגות.
לרוב, אין כפל מבצעים וכל מבצע ניתן למימוש חד פעמי ללקוח – אלא אם הוגדר אחרת.
במידה והייתה תקלה באתר נא לפנות למוקד שירות הלקוחות שלנו בהודעת WhatsApp.
כל המבצעים וההטבות באתר שלנו נכונים עד לתאריך שנקבע מראש ו/או עד גמר המלאי למבצע.
כל המבצעים וההטבות באתר שלנו נכונים עד לתאריך שנקבע מראש ו/או עד גמר המלאי למבצע.
נציגינו זמינים עבורכם בימים א'-ה', בשעות: 8:00-17:00, בהודעת WhatsApp.
בכדי לבטל עסקה שבוצעה באתר, יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו בבקשת ביטול ע"י מילוי טופס ביטול עסקה או באמצעות הודעת WhatsApp.
לטובת טיפול מהיר, יש לצרף מספר הזמנה בעת הפניה.
אם הבקשה מתבצעת עד שעה מביצוע ההזמנה ומקבלת אישור מנציג שירות הלקוחות, המשך הטיפול בה ייעצר מיידית. במידה והתשלום בוצע בכרטיס אשראי, ייתכן ותראו תפיסת מסגרת שתשתחרר תוך שלושה ימים. במידה והתשלום בוצע ב- PayPal הזיכוי יתבצע תוך 14 ימי עסקים.
אם הבקשה מתבצעת לאחר יותר משעה מביצוע ההזמנה ו/או אחרי שעות הפעילות במוקד ו/או שנציג שירות הלקוחות טרם אישר את הבקשה, אנו נעשה את מירב המאמצים לעצור את המשלוח לפני שיגיע אליכם. אולם, אם בכל זאת יגיע אליכם, יש לסרב לקבלו ולומר לשליח שביקשתם לבטל. החבילה תחזור אלינו ושירות הלקוחות יזכו אתכם עד 14 ימי עסקים. מייל אישור יישלח למייל שהוזן במעמד ההזמנה.
במקרה של ביטול עסקה, החברה תהא רשאית לנכות ממלוא הסכום ששולם על ידי הלקוח: דמי ביטול של 5% ממחיר המוצר או 100 ₪ לפי הנמוך ביניהם. דמי ביטול: לרבות הוצאות או התחייבויות בשל המשלוח, אריזה או כל הוצאה או התחייבות אחרת, שהוצאה על ידי החברה או שהצרכן התחייב בהן בשל ההתקשרות בעסקה או בשל ביטולה. בכל מקרה של סתירה בין הוראות מסמך זה לבין הוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981 ותקנותיו, יגברו הוראות החוק והתקנות מכוחו
לטובת טיפול מהיר, יש לצרף מספר הזמנה בעת הפניה.
אם הבקשה מתבצעת עד שעה מביצוע ההזמנה ומקבלת אישור מנציג שירות הלקוחות, המשך הטיפול בה ייעצר מיידית. במידה והתשלום בוצע בכרטיס אשראי, ייתכן ותראו תפיסת מסגרת שתשתחרר תוך שלושה ימים. במידה והתשלום בוצע ב- PayPal הזיכוי יתבצע תוך 14 ימי עסקים.
אם הבקשה מתבצעת לאחר יותר משעה מביצוע ההזמנה ו/או אחרי שעות הפעילות במוקד ו/או שנציג שירות הלקוחות טרם אישר את הבקשה, אנו נעשה את מירב המאמצים לעצור את המשלוח לפני שיגיע אליכם. אולם, אם בכל זאת יגיע אליכם, יש לסרב לקבלו ולומר לשליח שביקשתם לבטל. החבילה תחזור אלינו ושירות הלקוחות יזכו אתכם עד 14 ימי עסקים. מייל אישור יישלח למייל שהוזן במעמד ההזמנה.
במקרה של ביטול עסקה, החברה תהא רשאית לנכות ממלוא הסכום ששולם על ידי הלקוח: דמי ביטול של 5% ממחיר המוצר או 100 ₪ לפי הנמוך ביניהם. דמי ביטול: לרבות הוצאות או התחייבויות בשל המשלוח, אריזה או כל הוצאה או התחייבות אחרת, שהוצאה על ידי החברה או שהצרכן התחייב בהן בשל ההתקשרות בעסקה או בשל ביטולה. בכל מקרה של סתירה בין הוראות מסמך זה לבין הוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981 ותקנותיו, יגברו הוראות החוק והתקנות מכוחו
ניתן להיכנס לסטטוס ההזמנה ולהיסטוריה שלך לאחר התחברות לחשבון שלך.
כמו כן, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של קליניק אונליין בהודעת WhatsApp.
אם אתם מעוניינים להחליף/להחזיר את ההזמנה כולה או חלק ממנה, תוכלו לעשות זאת בקלות וללא עלות תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת החבילה באמצעות אחת מהאופציות הבאות ובכפוף לתנאי החברה:
1. החלפה/החזרה באחת מחנויות המותג
2. החלפה/החזרה באמצעות סניף הדואר
3. החזרה באמצעות שליח עד הבית
גשו לאחת מחנויות המותג בארץ תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת החבילה עם המוצר שאותו תרצו להחליף ועם תעודת המשלוח או החשבונית.
כנגד החזרת המוצר תוכלו לקבל מוצר חלופי או זיכוי כספי או החזר כספי.
החזר כספי יינתן באחת מחנויות המותג בארץ ובכפוף לתנאי ההחזרה של החברה (ראו מידע חשוב בנוגע להחזרות).
זיכוי כספי יינתן רק בהחזרה לאחת מחנויות המותג בארץ, בכפוף לתנאי ההחזרה של החברה (ראו מידע חשוב בנוגע להחזרות) והוא תקף לשימוש בחנויות המותג בלבד.
במידה והמוצר נרכש באתר האונליין הרשמי של המותג ושולם באמצעות PayPal, ניתן להחזיר את המוצר בכפוף לתנאי ההחזרה של החברה (ראו מידע חשוב בנוגע להחזרות) באחת מחנויות הרשת על ידי השארת המוצר ותעודת המשלוח המקורית בחנות, הזיכוי יתבצע לחשבון ה- PayPal תוך 14 ימי עסקים מיום מסירת המוצרים בחנות המותג.
לרשימת חנויות המותג:
• תל אביב- קניון גינדי TLV קומה 2
• ראשון לציון- קניון הזהב קומת כניסה
• נתניה- קניון עיר ימים קומת כניסה
החלפה/החזרה באמצעות סניף הדואר
סמנו X בשורה של הפריט אותו תרצו להחזיר בתעודת המשלוח שקיבלתם יחד עם החבילה.
ארזו את המוצרים בקופסת האונליין המקורית שאיתה קיבלתם את ההזמנה. צרפו את תעודת המשלוח שמילאתם, עטפו את האריזה בתוך השקית המאובטחת ואטמו אותה באמצעות הסגירה החוזרת בתחתית השקית (אין צורך לרשום כלום על גבי השקית) .
מסרו את ההחזרה לסניף הדואר הקרוב לביתכם ע"י מדבקת הגוביינא שעל גבי השקית המאובטחת שלנו. אין צורך בתשלום נוסף! (אנו ממליצים לקחת מספק מעקב) . משלוח באמצעות דואר ישראל יכול להימשך עד 14 ימי עסקים. ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בקרה, אנחנו נשלח מייל אל כתובת המייל שהוזנה במעמד ההזמנה על זיכוי אמצעי התשלום שלכם או המשך טיפול להחלפת גוון.
החלפה או החזרה תתאפשר תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת החבילה.
במידה ואין ברשותכם את האריזה והשקית המקורית, ניתן לארוז בכל אריזה אחרת בתנאי שתהיה אטומה וקשיחה כך שתשמור על שלמות המוצרים ושלא יאבדו.
הורידו את מדבקת הגוביינא כאן ,הדפיסו והדביקו על גבי החבילה ומסרו אותה בסניף הדואר. (ניתן גם לרשום עצמאית את הפרטים הרלוונטיים: אלקליל -החזרות | ת.ד 439 | תל אביב 6158001)
לא יוחזרו עלויות עבור משלוח שלא בוצע באמצעות מדבקת הגוביינא של החברה.
החזרה באמצעות שליח עד הבית
יש להיכנס לאתר הייעודי לכך בכתובת: elcreturns.com